First Date Tips : How to Enjoy a First Kiss


A first kiss is all about timing, and the person who initiates the kiss should stop first and look for a mutual anticipation in the other person’s eyes. Learn to enjoy a first kiss and be romantic withtips from the author of a dating book in this free video on relationship advice and first dates. Expert: Dr. Paul Vehorn Contact: www.AskDoctorPaul.com Bio: Dr. Paul Vehorn has been a nationwide talk show host on Sun Radio Network and IRN.com, and he has a Ph.D. in behavioral psychology. Filmmaker: Christopher Rokosz

Comments

  1. upyershaha says

    THIS GUY IS A PIMP

  2. mooiboy792 says

    haha he’s awesome xd

  3. justintimeTM says

    amen!

  4. Byron10301 says

    Let your fantasy of today, be your reality tomorrow … tell that to Bin Laden lol!
    good video, thumbs up

  5. mackeral182 says

    Dr Paul just blew my mind …

  6. NaomiIsSoAwesome98 says

    I wanna try this on my first kiss but I’m afraid that guy will think that I’m rejecting the kiss

  7. JonahCanepa says

    @alga1994 hahahaha

  8. alga1994 says

    this guys a pimp

  9. 0:57 – I agree, it’s frigging more romantic to hesitate before the kiss, but is it effective? I mean, what if the other person rejected an incoming kiss? However, if you cared about the timing…
    Damn! There are so many techniques and ways to do it…

  10. sonicballer8888 says

    genius!!!

  11. GaBbYrOx1005 says

    Finally someone who understands me I luv the mystery in a guy before he kisses me

  12. Roachehh says

    wow this was really good lol

  13. bl444444444444ck says

    damn.. good tipps dude!

  14. demoncrest says

    lol … you guys have a lot to look forward to, and believe me the fact it’s all happened earlier and earlier in age these days is pretty damn weird.

  15. timproviso says

    damn i felt the same

  16. timproviso says

    lol wow this Dr. is greatttt

  17. ThePatricio116 says

    fuck yeah lol, at least, it hopes it works…

  18. TheSpiritOfTheTimes says

    Lol, the dude is a hypnotist or something, couldn’t turn my concentration elsewhere.

  19. Abactor85 says

    ah ah! I love this man! So sexually wise!

  20. pinksweetcat25 says

    same here but im 13 😛

  21. clodelle123 says

    Man… Im 12 and im justing wating for my first kiss. I can’t wait. My other freind, shes 12 as well and she already hoocked up with sombody. Damn..

  22. propertyofjoey says

    awesome..& true^^

  23. Bellingham1997 says

    this guy is sliiiiick!

  24. GabrielMuayThai says

    This guy made chicks like Megan fox his bitch on a daily basis, good shit dr paul.
    So true, today i meet this spanish girl, totally gorgeous and when we went to put our winter clothing on, we where leaving for the cinema, i crossed this Mistle(? Dunno in english) and i realised most spanish people don’t have this tradition, so I softly asked her if she know what it was, of course not. So i slowly lended her my hand and she grabbed, pulled her gently close to me and she even did the first move 🙂

  25. xxxxFlighteo says

    fuck me this guy is like hypnotist haha i couldnt stop looking

Speak Your Mind

*

*